Wednesday, February 5, 2014

Prezentare personala

Ma nunesc Bogdan Sendroiu, am 44 de ani, am doi copii frumosi - de care sunt foarte mandru: Maria, 20 de ani, studenta in Elvetia si Ioan, 18 ani, elev la Tudor Vianu.

Am fost inginer proiectant, am fost educator, am fost asistent social, am fost si preot!, dar cred ca sunt prea idealist pentru astfel de joburi! Mereu mi-am dat demisia din ceea ce eu am considerat motive de onestitate...
Adevarul este ca am inima de nomad!
Iubesc sa traiesc sub Cerul Albastru!!
Vreau sa traiesc in mijlocul naturii!

Am facut multe excursii: cu rucsacul in spinare, cu bicicleta, cu caiacul; prin tara sau prin Europa. Ultima astfel de calatorie a fost cu bicicleta, aproape 9 luni - Austria, Bavaria, Elvetia, Italia de nord, Franta, Spania si Portugalia.
A fost fascinant si numai pot trai altfel!
Nu mai vreau!
Dar cel mai mult iubesc marea! Impreuna cu baiatul meu, Ioan, am navigat intr-un caiac gonflabil de-a lungul tarmului croat, intre Trieste si Kotor, timp de 32 de zile! O adevarata provocare!! Vanturi, curenti si mai ales presiunea timpului: nu aveam la dispozitie decat 32 de zile ca sa strabatem aceasta distanta! Uneori am fost nevoiti ca, in loc sa ocolim o insula cu caiacul, sa traversam muntii (cu caiacul in spate), pentru a castiga o zi sau cateva  ore! Uneori vanturile ne tineau pe loc, batand impotriva, alteori ridicau valuri sa ne rastoarne si ne purtau cate 60 de km pe zi!
Dar am facut fata tuturor acestor provocari, alaturi de baiatul meu!!

Calatoria a devenit modul meu de viata!
Este nisa mea ecologica!
In miscare, lansat spre locul cunoscut sau necunoscut de maine, sunt in elementul meu! Ma simt acasa!
Sa fac fata provacariilor ridicate de astfel de calatorii este ceea ce stiu mai bine!
Excursiile mele - toate - au ceva neasteptat in ele. Te scot din zona de confort, din zona asteptarilor si iti ofera bucuria provacarii!

Visul meu, la care nu voi renunta niciodata, tinteste departe, foarte departe; acum, pentru urmatorul pas, am nevoie de colaborarea, de parteneriatul  unor oameni vii, inteligenti, deschisi si curajosi!
Impreuna putem fi creatori culturali!!
Putem veni cu noi raspunsuri la vechi provocari!

No comments:

Post a Comment